Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни
може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у
навчання моїх учнів, а саме:
- допомагати учням, які мають питання з теми дослідження, недостатньо організовані, пропуситили частину занять, але бажають приймати участь у проекті;
- організовувати роботу учнів по корегуванню контенту, створеного іншими учасниками групи, критично оцінювати власні ідеї та ідеї інших на ресурсах для спільної роботи - вікі-статтях;
- здійснювати аналіз очікувань учнів від роботи в проекті, належним чином ставитись до їхнього бажання/небажання працювати у проекті, проаналіувазти та врахувати їх рівень обізнаності з технологіями веб 2.0 тощо.
Проте, я вважаю, що активне використання учнями
Інтернету має певні ризики. Інтернет називають всесвітнім звалищем, кожна
дитина може зіткнутись в мережі з певними небезпеками (порнографія, пропаганда
насильства, суіциду, радикальнпих угруповувань тощо. Чи не будуть вони, замість
того, щоб редагувати вікі-статтю, створену однокласниками, переглядати варіанти
самогубства та набиратись життєваго досвіду на сайтах для дорослих? Ці питання
я часто ставлю собі та колегами, однак поки що не можну знайти ефективного
способу створити безпечне середовище для дитини в мережі.
З Вашої рефлексії одразу помітно, що Ви досить багато цікавої інформації взяли для себе з даного модуля. Продовжуйте в цьому ж дусі!
ОтветитьУдалитьТакож в цьому модулі можна спільно збирати та ділитися з іншими колекціями гіперпосилань на веб-сайти і запитувати та давати свої відповіді на запитання та ідеї інших.
ОтветитьУдалить