вторник, 4 марта 2014 г.

Модуль 3. Рефлексія.

Модуль 3. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту. Працюючи з модулем, мав змогу обговорити і сформулювати Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів; сформулював завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності; з'ясував вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм; сформулював навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів.
Призначення основних запитань проекту:
  •   дослідницькі навчальні проекти допомагають розвивати учням навички, необхідні у 21 столітті та навички мислення вищих рівнів;
  •      дослідницькі проекти будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів;
  •  ключові запитання стосуються декількох предметів і допомагають учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між собою;
  •         тематичні запитання проекту прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на ключове запитання;
  •          змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену кількість правильних варіантів відповідей;


Даний розділ допоміг мені: проаналізувати вимоги державних освітніх стандартів, щодо вибраної мною навчальної теми; з’ясувати етапи створення Портфоліо; створити варіанти основних запитань;створити електронну таблицю, що стосується проектної дослідницької діяльності.
Усвідомлюю, що дослідницькі навчальні проекти стануть вагомою допомогою моїм учням для розвитку навичок, необхідних у ХХІ столітті та навичок мислення вищих рівнів. Адже дослідницький проект справді може допомогти моїм учням мислити та йти в ногу з життям. Мені ж, як педагогу, навчальний дослідницький проект дасть можливість покращити навчальний процес, зробити його цікавим та наближеним до життя.

Комментариев нет:

Отправить комментарий