вторник, 4 марта 2014 г.

Модуль 4. Рефлексія.

Модуль 4. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту, а саме:
  • Як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів?
  • Як мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту?

 та обдумати оцінювання учнів в проекті, такі як:
  • обговорили у парах створені Основні запитання;
  • створив перший варіант плану оцінювання;
  • створив засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів;
  • створив презентацію основних ідей навчальної теми;
  • переглянув План вивчення теми та вніс до нього зміни.

Найбільше сподобалось обговорення у парах, тому що одна голова добре, а свіжий погляд завжди допомагає знайти нові ідеї. Сподобалось створювати презентацію. Відчуваю, що ще не досить засвоїв поняття "формуюче оцінювання" в роботі з учнями.

Цей модуль допоміг мені змінити своє відношення до оцінювання роботи учнів в проекті. Цікаво, з моєї точки зору, поділ основних запитань на ключове, тематичне та змістове запитання, що, безумовно, змінює підхід до проектної діяльності. Сподіваюсь, що наступні модулі будуть сприяти моєму подальшому професійному розвитку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий