Модуль 3. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні
дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту.
Працюючи з модулем, мав змогу обговорити і сформулювати Основні запитання, що
сприяють розвитку та навчанню учнів; сформулював завдання для виконання
досліджень учнів у проектній діяльності; з'ясував вимоги державних освітніх
стандартів та навчальних програм; сформулював навчальні цілі, що базуються на
освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів.
- дослідницькі навчальні проекти допомагають розвивати учням навички, необхідні у 21 столітті та навички мислення вищих рівнів;
- дослідницькі проекти будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів;
- ключові запитання стосуються декількох предметів і допомагають учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між собою;
- тематичні запитання проекту прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на ключове запитання;
- змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену кількість правильних варіантів відповідей;
Даний розділ
допоміг мені: проаналізувати вимоги державних освітніх стандартів, щодо
вибраної мною навчальної теми; з’ясувати етапи створення Портфоліо; створити
варіанти основних запитань;створити електронну таблицю, що стосується проектної
дослідницької діяльності.
Усвідомлюю,
що дослідницькі навчальні проекти стануть вагомою допомогою моїм учням для
розвитку навичок, необхідних у ХХІ столітті та навичок мислення вищих рівнів.
Адже дослідницький проект справді може допомогти моїм учням мислити та йти в
ногу з життям. Мені ж, як педагогу, навчальний дослідницький проект дасть
можливість покращити навчальний процес, зробити його цікавим та наближеним до
життя.
Комментариев нет:
Отправить комментарий